مامانا از کی میتونم جیگر بخورم

۱۰ پاسخ

تو خودت جیگری، بزار بعد 3ماه بخور

کلا نخوری بهتر،من که اصلا نمیخورم

از هيچوقت، کلا نخور، رعایت کنی بهتره، منم فک میکردم چیزیم نمیسه اما خب با یکم بیخیالی طول سرویکسم از 34 اومد 31 و الان استرس دارم شیافم ک استفاده میکنم😑🙁

نخوری بهتره

شما درد پریودی داری عزیزم؟هفته 14 هستی؟

جیگر کلا ممنوعه

بعد زایمان انشالله

کلاجیکر و کلیه اینا نباید بخوری

بعد ۳ماه اول میتوتی ولی کم

من خیلی هوس کرده بودم داشتم میمیردم یه سیخ خوردم ولی نخوری بهتره ولی من داشتم میمیردم خوردم 😁

سوال های مرتبط

مامان مامان آنیل مامان مامان آنیل ۱ ماهگی
مامان مامان آنیل مامان مامان آنیل ۱ ماهگی
مامان ابولفضل مامان ابولفضل هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 💙🩵آریشاه🩵💙 مامان 💙🩵آریشاه🩵💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌱گوجه‌سبزم🫒🍒 مامان 🌱گوجه‌سبزم🫒🍒 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته چهاردهم بارداری
مامان مامان sasa  ❤️s مامان مامان sasa ❤️s هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان صبرا🎀🐰 مامان صبرا🎀🐰 ۷ ماهگی
مامان یاشار 🧸دُرسا🩷 مامان یاشار 🧸دُرسا🩷 ۲ ماهگی