۱۰ پاسخ

نگران نباش عزیزم در جد ی سیخ میتونی بخوری

قشنگ کبابش کن ی تیکه بخور هوست بخوابه

هفته های پایین تر شما خوردم ۴ ۵ لقمه در حد هوس هر وق ک درس کردیم

من سر هر دوتا بچم‌ماه‌های اول هوس کردم‌ووخوردم‌مشکلی پیش نیومد هوست مهم‌تره یکم‌بخور خیلی ولی نه

عزیزم با یه بار خوردن چیزی نمیشه.

منم هوس کردم ولی میدونستم یکی بخورم یه سیخ ۲سیخ میخورم واسه همین خیلی زود از اونجا دور شدم خخخخ

من خوردم عزیزم ولی زیاد نه چندتیکه بخور هوس کردی نگران نباش

اگر خیلی هوس کردی یکی دو تا کوچیکشو بخور

حد هوس یه لقمه بخوز

یه تیکه کوچیک بخور

سوال های مرتبط

مامان همتا ونیلا🩷 مامان همتا ونیلا🩷 ۱ ماهگی
مامان صبرا🎀🐰 مامان صبرا🎀🐰 ۸ ماهگی
مامان مامان sasa  ❤️s مامان مامان sasa ❤️s هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 💙🩵آریشاه🩵💙 مامان 💙🩵آریشاه🩵💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان یاشار 🧸دُرسا🩷 مامان یاشار 🧸دُرسا🩷 ۲ ماهگی
مامان مامان آنیل مامان مامان آنیل ۱ ماهگی