۱۱ پاسخ

اره بابا چند تیکه مجازی بخوری،هرروز نخور

آره بابا بخور
کم عیبی نداره

میتونی بخوری ولی نه زیاد

دکتر من فقط تا چهار ماهگی منع کرده الآنم چند تا بخوری مشکلی نداره ولی زیاده روی نکن

آره بخور

نه خوب نیس

بخووور من خوردم سالمم بخور نوش جان

سه چهار تیکه بخور عزیزم

من در حد رفع هوس چهار تا تیکه خوردم

در حد رفع هوس مشکلی نی

یه تیکه رو که میشه خورد

سوال های مرتبط

مامان پسری💙 مامان پسری💙 ۱۰ ماهگی
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری