هیچی
چند تیکه کم بخور ولی بهتره نخوری من نمیدونم این جیگر چیه منم تا حامله میشم انگار تا لقاح میگیره هوس جیگر میکنم😅
من هنوز هنوز نخوردم 😕
نه نخووور
نباید جیگر بخورین
در حد یکی دو سیخ درماه مشکلی نداره.اگه تو این ماه اصلا نخوردی اشکال نداره بخور،هیچ مشکلی پیش نمیاد عزیزم.
من تا حالا دو سه بار خوردم
سلام گلی
میگن بخاطر ویتامین A زیادش سقط آوره
ولی من سر بارداری قبلیم خیلی میخوردم و نمیدونستم همش هوسم جیگر بود
ینی هفته ای ی بار ما جیگرکی بودیم🤦🏻♀️😅
خداروشکر دخترم مشکلی نداشت و صحیح و سالمه
ولی فقط ی مورد من تو هفت ماهگی درد زایمان زودرسم گرفت، نمیدونم ب این موضوع ربط داشت یا نه
عزیزم میگن چون ویتامین Aتوش هس نباید مصرف کرد بعد میگن اگه بخوری به هر جای بدنت دست بزنی بچه اونجاش لک میوفته مثه خال
نخوری بهتره
بخور اندازه هوسی ک داری من خوردم تو هشت هفته ای مشکلی نداشتم خداروشکر
والا من شنیدم میگن ضرر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.