سلام ، خوبین؟؟من دلم خیلی جیگر می خواد چقدر میتونم بخورم؟؟؟

۱۱ پاسخ

هیچی

چند تیکه کم بخور ولی بهتره نخوری من نمیدونم این جیگر چیه منم تا حامله میشم انگار تا لقاح میگیره هوس جیگر میکنم😅

من هنوز هنوز نخوردم 😕

نه نخووور

نباید جیگر بخورین

در حد یکی دو سیخ درماه مشکلی نداره.اگه تو این ماه اصلا نخوردی اشکال نداره بخور،هیچ مشکلی پیش نمیاد عزیزم.
من تا حالا دو سه بار خوردم

سلام گلی
میگن بخاطر ویتامین A زیادش سقط آوره
ولی من سر بارداری قبلیم خیلی میخوردم و نمیدونستم همش هوسم جیگر بود
ینی هفته ای ی بار ما جیگرکی بودیم🤦🏻‍♀️😅
خداروشکر دخترم مشکلی نداشت و صحیح و سالمه
ولی فقط ی مورد من تو هفت ماهگی درد زایمان زودرسم گرفت، نمیدونم ب این موضوع ربط داشت یا نه

عزیزم میگن چون ویتامین Aتوش هس نباید مصرف کرد بعد میگن اگه بخوری به هر جای بدنت دست بزنی بچه اونجاش لک میوفته مثه خال

نخوری بهتره

بخور اندازه هوسی ک داری من خوردم تو هشت هفته ای مشکلی نداشتم خداروشکر

والا من شنیدم میگن ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان 💙🩵آریشاه🩵💙 مامان 💙🩵آریشاه🩵💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان صبرا🎀🐰 مامان صبرا🎀🐰 ۷ ماهگی
مامان 🌱گوجه‌سبزم🫒🍒 مامان 🌱گوجه‌سبزم🫒🍒 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان sasa  ❤️s مامان مامان sasa ❤️s هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان یاشار 🧸دُرسا🩷 مامان یاشار 🧸دُرسا🩷 ۲ ماهگی
مامان همتا ونیلا🩷 مامان همتا ونیلا🩷 ۱ ماهگی