۷ پاسخ

من که اصلا حالت تهوع ندارم
همه هم هفته های من کم و بیش دارن ولی من هیچی

آدامس بدون قند بخور

اصلا چیزهای چرب نمی‌تونیم بخورم
اکثرا صیفی جات می‌خوردم

وعده های غذاییتونو زیاد کنید و حجم غذاتون کم کنید خیلی تاثیر گذاره معده خیلی پرشه حالت تهوع میاد

لیمو ترش بخور

من هم بعد از غذا معده ام سنگین میشه و حالت تهوع هم که دائما دارم،با اینکه خیلی کم غذا می خورم،امروز رفتم دکتر بهم قرص لانسوپرازول داد،هر روز صبح ناشتا بخورم

من قرص میخورم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه حلما مامان فاطمه حلما روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته سیزدهم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سیزدهم بارداری
مامان جانان یزدان مامان جانان یزدان هفته بیستم بارداری