درد پریودی دارم دلیلش چی میتونه باشه؟

۴ پاسخ

اگه انقباض داری و دردات منظمه برو بیمارستان

انقباض هم داری همراهش؟

نگران نباش عزیزم طبیعیه..ماه درده دیگه هراز گاهی می‌گیره و قطع میشه

زایییدن

سوال های مرتبط

مامان دلا کوچولو مامان دلا کوچولو ۲ ماهگی
مامان آنیسا و آوینا😍 مامان آنیسا و آوینا😍 ۴ ماهگی