طبیعیه منم اینجور بودم و الان کمتر شده ولی هنوزم هست
وای عادی هست خیلی بده منم دارم همراه با لگن درد شدید پاهامو نمیتونم بالا بیارم
طبیعیه عزیزم دلیلش سنگینی بچه وجود بچه هس فشار میاره فشاره دگ تواین ماه ب اوج میرسه دردا هم خیلی زیادترم میشن و طبیعیه
شاید سر بچه اومده داخل لگن
شایدم دلیل خاصی نداشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.