منم دیروز اونجوری درد داشتم ..فعلا از صبح نداشتم ، اگه شدت پیدا کنه و تکرار بشه میرم بیمارستان
خب فقط دیشب بود دیگه تکرار نشده؟
اگه تکرار نشه که درد زایمان نیست ولی اگه مداوم و تو ساعت های مشخص باشه درد زایمان محسوب میشه
درکل چندساعت بگیره احتمالا وقت زایمانته
فک نکنم اگ تکرارش بیشتر باشه ..مراجعه کن به دکتر...اصولا بچه که توشکم جابازمیکنه درد پریودی بخاطر اونه...ماهم اونجوری بودیم ولی نه چند ساعتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.