برای بارداری میخوام اقدام کنم میشه ببینید این سونورو

تصویر
۴ پاسخ

منم کیست نابوت دارم گفت هیچ مشکلی نداره ایشالا باردار میشی همه چی عالیه

عزیزم شما کرج هستی پزشکتون کیه ؟

ضخامت رحمت کمه فدات شم به دکترت برو دارو بده برای لانه گزینی مهمه
ولی فولیکول هات خوبن تا روزی که آزاد بشن روزی دو میلی رشد می‌کنند

روز چندم دادی عزیزم سونو رو ؟

سوال های مرتبط

مامان نخودچی😍 مامان نخودچی😍 قصد بارداری
مامان بلوط کوچولو مامان بلوط کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری