خانما این و برام تفسیر کنید🥲🥺

تصویر
۳ پاسخ

‌عههههه بلاخره اومد
جنسیت چی خاسته بودی همون شد؟؟؟

کروموزوم 21 (سندرم داون): Low risk (کم‌خطر) ✅
• کروموزوم 18 (سندرم ادواردز): Low risk ✅
• کروموزوم 13 (سندرم پاتو): Low risk ✅
• کروموزوم‌های جنسی (X و Y): Low risk ✅
• XX Female fetus یعنی جنین دختره 💕
• Fetal fraction = 10.37% → میزان DNA جنین در خون مادر کافیه و تست معتبره.

📌 در کل یعنی:
• هیچ‌کدوم از اختلالات شایع کروموزومی در این آزمایش پرخطر گزارش نشده.
• جنسیت جنین دختر گزارش شده.
• نتیجه “غربالگری” هست، نه تشخیص قطعی. یعنی احتمال خیلی زیاد سالمه، ولی همیشه برای اطمینان کامل، سونوگرافی‌های تکمیلی (مثل NT، آنومالی اسکن) باید انجام بشه

خداروشکر بچت سالمه همه ریسک هارو منفی زده

سوال های مرتبط

مامان نینی پاندا🤍 مامان نینی پاندا🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلی ها🤰 مامان تودلی ها🤰 هفته نوزدهم بارداری
مامان شاهان🩵🩷 مامان شاهان🩵🩷 قصد بارداری
مامان نفسم مامان نفسم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان باقلوا مامان باقلوا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان الین ❤️ مامان الین ❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه🐥💙🤰 مامان جوجه🐥💙🤰 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری