ماما کسی بوده قلب جنینش 174 باشه
جنسیتش چیه

۵ پاسخ

ولی انتی دخترم ۱۶۳ بود

نینی جدیده۱۵۰
وای نمیدونم چیه باز 😂

یکم پیش سونو وضعیت جنین رفتم چون ان تی نرفتم
گفت ضربانش 174 میزنه
تازه اول پرید بعد پشتشو کرد به ما😂😂

مال من 172بود تو انتی احتمال پسر داد سنبه میرم آنومالی دیگ نمیدونم چی میشه

پسر عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته نوزدهم بارداری
مامان کوچولو 🧸🐣 مامان کوچولو 🧸🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان کوچولو👶 مامان کوچولو👶 هفته شانزدهم بارداری
مامان پسر (شاهان) مامان پسر (شاهان) ۲ ماهگی