خانما کسی بوده ضربان قلب جنینش ۱۷۴ باشه و پسر باشه؟

۱۸ پاسخ

وااای چرا همه پسر دوستدارین بگین خداروشکر هرچی باشع سالم باشه😫

سلام گلم این ماما هست تشخیص جنسیت انجام میده پیامش بده راهنمایت میکنه
پیج روبیکا و ایتا nini_bardari_99
واتساپ وتماس 09918132278
اینستا nini_bardari99

من سر دخترم ۱۷۵ بود ضربانش

برا منم ۱۷۵ بود دیروز فعلا جنسیت نمیدونیم😂🤰🏻ولی جفتش شیرینه

من تشکیل قلب۱۷۸بود انتی۱۵۹ و دختره

آره من ضربان قلبش همین بود وپسره

من دفعه اول ۱۸۵ بود دفعه بعدی ۱۷۴ اینا بود . به مرور اومد پایین .

من انتی دیروز۱۶۰بود ولی فک نکنم ربطی به ضربان داشته باشه ولی خب خیلیام میگن داره

برامن ۱۴۵ بودپسره

مال من 180بودپسره

ربطی ب ضربان نداره

مال من ۱۷۰بود وپسره

عزیزم من 175بود پسره دیگه نمی‌دونم ضربان ربطی به جنسیت داره یانه

اره ،

اصلا به ضربان ربطی نداره

عزیزم ضربان قلب ربطی به جنسیت نداره

عزیزم بچه شما احتمالا دختره

پسر دوس داری؟؟؟😍😍😍کاکل زری

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت رقیه مامان هدیه حضرت رقیه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری