خانوما من بتام 346دوروز دیگ موعدمه ینی چن هفته میشم

۸ پاسخ

اره زده برات دیگ چهار هفته و دوروزته
برای قلب ک بری سونو سن دقیق و میگه

عزیزم تبریک فراوان 😍برای منم دعا کن بارداریم پوچه خونه سقطشه ممنون میشم

فکر کنم دوهفته عزیزم وقتی ۱۵۰۰ بشه ساک بارداری تشکیل میشه که هفته چهارم تشکیل میشه

من ۴ هفته و ۵ روزم بود ۵۰ شد چرا؟

من 7روز تاخیر شد دوهزار بیست چرا😶😄

سه هفته بیشتر نداری

نوشته تو همین برنامه صحفه اصلی ک زدی بارداری

بزن گوگل

سوال های مرتبط

مامان آندیا دخترم مامان آندیا دخترم هفته دوازدهم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان صبا مامان صبا هفته سیزدهم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته هفتم بارداری