۴ پاسخ

بتای معمولی دادی یا تیتراژ بتا .آخه ازمایش بارداری معمولی که هزینه اش هم کم هست فقط تا همون ۲۰۰ میزنه .مثلا شما هزار هم باشی میزنه بالاتر از ۲۰۰ بعد ۲۱۰ هم باشه میزنه بالای ۲۰۰.اگه ازمایش تیتراژ بارداری دادین و باز ۲۰۰ هست یعنی که پوچه چون بعد دو هفته باید بره بالا

از یه ماما پرسیدم میگ شما ده دفعه دیگ هم بتا انجام بدی همون ۲۰۰ نشون میده ولی تیتر فرق داره ...اره واقعن؟

توی همون آزمایشگاه قبلی انجام دادید؟

اخه باید بتا بره بالا ..براچی ثابته

سوال های مرتبط

مامان حلما مامان حلما هفته یازدهم بارداری