۳ پاسخ

نون بربری بده دستش بخوره یادبگیره البته کنارش بشین

6ماهگی با نون تست شروع کنین،تو توستر یا روی گاز برشته کنین.
لواش فعلا به هیچ وجه ندین.حالت خمیری پیدا میکنه چون نمیجوئن میچسبه

من از ۶ماهگی دادم فرقی نمیکنه هرچی اوکی بود
من سنگگ تافتون تنوری ...دادم

سوال های مرتبط

مامان اقا دیار🩵🧸 مامان اقا دیار🩵🧸 ۱ سالگی
مامان شاهان تپلم مامان شاهان تپلم ۱ سالگی
مامان بنیتا مامان بنیتا ۸ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی