سلام حبوبات رو از کی میشه داد به بچه ها ؟

۳ پاسخ

من خیس کردم همه رو پودر کردم و از هفت ماهگی ریختم تو سوپش و بهش دادم

من عدس و ماش و دال عدس دادم

من دادم درحد۲تا لوبیا۲تانخوداواخر۹هس پسرم

سوال های مرتبط

مامان قلبم😘 مامان قلبم😘 ۱۰ ماهگی
مامان شاهان تپلم مامان شاهان تپلم ۱ سالگی
مامان بنیتا مامان بنیتا ۸ ماهگی
مامان مهراد❤️ مامان مهراد❤️ ۱۲ ماهگی