سلام،ماست رو از كي ميشه به بچه داد؟

۶ پاسخ

من ماست معمولی میدم.. شیر میگیرم خودم ماست میبندم میدمش خیلی دوست داره غذا بهتر میخوره

من الان میدم
ولی زیاد سخت نگیر ماست شیرین ساده هم اوکیه ولی ن اونقدر خیلی کم درکل بده

از پنج ماهگی اکثر میدن من پنج ماهگی دادم پرچرب بده

باشرو کمکی مجازه

از ۷ ماهگی
حتمام پرچرب و بهتره پروبیوتیک باشه

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۱۱ ماهگی
مامان لپ🍓👶🏻🍓خانوم مامان لپ🍓👶🏻🍓خانوم ۹ ماهگی
مامان آیلا مامان آیلا ۱۲ ماهگی
مامان ملینا💝 مامان ملینا💝 ۱۷ ماهگی