من ماست معمولی میدم.. شیر میگیرم خودم ماست میبندم میدمش خیلی دوست داره غذا بهتر میخوره
من الان میدم
ولی زیاد سخت نگیر ماست شیرین ساده هم اوکیه ولی ن اونقدر خیلی کم درکل بده
از پنج ماهگی اکثر میدن من پنج ماهگی دادم پرچرب بده
باشرو کمکی مجازه
از ۷ ماهگی
حتمام پرچرب و بهتره پروبیوتیک باشه
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.