۱۳ پاسخ

من یه بار دادم البته روشم کندم در واقع مثل پوست گرفتن
ولی دیدم دکترش تو برگه تغذیه نوشته زیر یکسال به خاطر نفوذ میکروب ممنوعه🥺

دکتر گفت تا یکسالگی هیچ نوع توتی به بچه نده

من بچم بردم دکتر گفت سال اول توت فرنگی و عسل بهش نده

من رو برگه های بهداشت خوندم که بالای یک سال نباید بدین ولی اگر سابقه ارثی حساسیت تو خونواده دارین تا ۲ سالگی نباید بدین

۶ماهگی

من از تقریبا دو ماه پیش ب دخترم توت فرنگی میدم.خیلی دوست داره.اما کم بده اگر خواسی بدی.

۹تا۱۲ ماه

عزیزم معمولا بالای ۷,۸ ماه مجازه
من به دخترم همین چند روز پیش دادم ولی سه روز تست بگیر که حساسیت نداشته باشه

با تست الرژی میتونی بدی

بده بهش دیگه
من میدم

تمام مواد خوراکی با تست حساسیت میتونی بدی بجز عسل و نمک و شکر ادویه با طعم بالا

منم دادم،۳ روز تست گرفتم

من چند باری دادم خیلیم خوشش اومد

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین ۱ سالگی
مامان شایلی مامان شایلی ۱ سالگی
مامان سه قلوها مامان سه قلوها ۱ سالگی