۷ پاسخ

من 13 بتا دادم مثبت شدم فردا میشه 17روز ازادسازی میخام بی بی بزنم مطمئن شم

من عزیزم

من ۱۴زدم مثبت شدم

بی بی چک زدی

منم روز ۱۳ آزاد سازی هستم دیروز بتا دادم منفی شد متاسفانه منتظرم ببینم پریود میشم یا نه

از ۱۴ ب بعد معلومه
اگه مثبت شده آزمایش بده صددرصد مثبتی😁

دارو خوری که آزادسازی زدی

سوال های مرتبط

مامان نی نی دوم مامان نی نی دوم هفته یازدهم بارداری
مامان علی و افرا مامان علی و افرا هفته هشتم بارداری
مامان شادلین💕🧿 مامان شادلین💕🧿 هفته چهلم بارداری
مامان معجزه ی خدا 😍 مامان معجزه ی خدا 😍 هفته هفدهم بارداری