ببخشید میپرسم اونایی که اصلا تا آخر بارداری نزدیکی نمیکنن اذیت نمیشن؟
من ای یو ای شدم ولی از اول بارداریم اصلا اجازه نزدیک نداشتمتا که سرکلاژ شدم دیگه اصلاااااااا ندارم تا بعد زایمانم انشالله
خب دیگه پس مشکلی نداری حله 😉
ای وی اف طبیعی نمیشه. من بچه قبلیم میخواستم طبیعی زایمان کنم . کلی ورزش کردم کلاس رفتم . تا ۴۰ هفته کشید اخرم دهانه رحمم یه سر سوزنم باز نشد به خاطر اثر پروژسترون بود . حتی انقباضو علائم زایمانم نشون نمیداد. ضربان قلب بچه اومده بود پایین سزارینم کردن
فعلا ممنوع هستیم تا نی نی بیاد😄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.