خانم هااین سنو قد بچه ننوشته یعنی

تصویر
۷ پاسخ

یعنی خوبم نیست و بدکم نیست ارا

قد بچه با flمحاسبه میشه
عددfl ضربدر ۰.۵۹ میکنی عددی که بدست میاد به اضافه۶.۱۸

بچه ات وزنش پایینه

صدگ یعنی چی

عزیزم دکترت هیچی بهت نگفت چون صدک بچه ات خیلی پایینه

53 زده

قد وبجز تو سونو انتی دیگه جایی نمینویسن چون خمیده است جنین فقط طول ران ودورشکم ودورسر ومینویسن

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان پسر (شاهان) مامان پسر (شاهان) ۲ ماهگی
مامان ماهـلـیـن مامان ماهـلـیـن ۱۲ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وپنجم بارداری