این شکم تو هفته من طبیعیه؟

تصویر
۱۷ پاسخ

شکم منم اینجوریه گاهی وقتا گرد تر هم میشه😂

میگن بیشترش از نفخه
منم یه وقتایی دارم یه وقتایی صاف میشه

انگارشکم منهولی من یکم کوچیک تره هنوز به کسی چیزی نگفتم به جزشوهرم وخواهرم

اره گلم منم همینه

چه قشنگ من تو ۲۱هفته هستم تقریبا اینطوره🥹دیگه بدن با بدن متفاوته

منم دارم همینقدر البته من بارداری دوممه

من به خاطر اینکه نفخ و یبوست دارم شکمم بزرگ شده😑

برای منم اینطوریه

برا منم همینه

وااي🥹 ولي منكه اصن مشخص نيس!!!😅

منم همین جوری ام...البته چون بارداری دومیم هست اندازه شش ماهه ها شکم دارم😅

برا منم این اندازست 🥹😍

منم چون از قبل داشنم همینه😁😅

ای جانم

اره چون از قبلم یکم داشتی

مال منم همینجوری شده نفخه خواهر منکه پوست کنده شده بخدا از درد معده

از قبل هم شکم داشتی؟

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سیزدهم بارداری
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان سپهر🩵 مامان سپهر🩵 هفته بیستم بارداری
مامان مامان نی نی👼🤍 مامان مامان نی نی👼🤍 هفته نوزدهم بارداری
مامان مهرسام جان💙🥹 مامان مهرسام جان💙🥹 ۱ ماهگی
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ملکا و شاهان مامان ملکا و شاهان ۹ ماهگی
مامان ❤️ هیوا❤️ مامان ❤️ هیوا❤️ ۵ ماهگی
مامان تو دلی ❤️❤️ مامان تو دلی ❤️❤️ روزهای ابتدایی تولد