اره عزیزم ممکنه تا ۲۰ هفته ام نداشته باشی
آره عزیزم
شکمت باید اندازه اونی باشه که گهواره میگه مثلاً الان گهواره به من میگه اندازه یک گلابی خب باید داخل شکمم یک گلابی باشه دیگه شکمم هم به اندازه یک گلابی بیاد جلو
آره بابا هرکسی ی مدلیه ... من هنوز ندارم 🤣🤣🤣
اره بابا خیلی زوده ، من تا هفته ی ۲۰ شکم تخت تخت یهو وارد ماه ۶ که شدم یکمی شکمم زد بیرون
من تو ماه ۸رسیدم شکمم تازه مشخص شد نگران نباش
تا هفته ۲۰ هم ممکنه نداشته باشی
بچه وزنی نداره که
خیلی کوچیکه
تازه هفته بیست ۲۳۰ گرمه
نگران نباش عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.