خانوما تو هفته من شکم نداشتن طبیعیه؟؟؟

۷ پاسخ

اره عزیزم ممکنه تا ۲۰ هفته ام نداشته باشی

آره عزیزم

شکمت باید اندازه اونی باشه که گهواره میگه مثلاً الان گهواره به من میگه اندازه یک گلابی خب باید داخل شکمم یک گلابی باشه دیگه شکمم هم به اندازه یک گلابی بیاد جلو

آره بابا هرکسی ی مدلیه ... من هنوز ندارم 🤣🤣🤣

اره بابا خیلی زوده ، من تا هفته ی ۲۰ شکم تخت تخت یهو وارد ماه ۶ که شدم یکمی شکمم زد بیرون

من تو ماه ۸رسیدم شکمم تازه مشخص شد نگران نباش

تا هفته ۲۰ هم ممکنه نداشته باشی
بچه وزنی نداره که
خیلی کوچیکه
تازه هفته بیست ۲۳۰ گرمه
نگران نباش عزیزم

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان نی نی👼🤍 مامان مامان نی نی👼🤍 هفته نوزدهم بارداری
مامان امیر🌿مهدیار مامان امیر🌿مهدیار ۸ ماهگی
مامان روژان و ایهان مامان روژان و ایهان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آنیل🧸🤎 مامان آنیل🧸🤎 ۴ ماهگی
مامان تو دلی ❤️❤️ مامان تو دلی ❤️❤️ روزهای ابتدایی تولد