کمر درد بعد سزارین طبیعیه😕

۵ پاسخ

اره من حدود ۱۵تا۲۰ روز اول کمرم خشک شده بود خیلی سخت بلند میشدم ولی الان خیلی خوبم.. بااینکه دیسک کمر خفیف دارم

اینا ک برات نوشتن همیشه هس....ن همیشه نیس از روز اول کافئین میخوردی وو تکون نمیخوردی کمرت خ بهتر میبود
الانم تا ی مدت زیاد نشین و وا نستا.....خوب میشه اما چند ماه طول میکشه
من سز اول حدودا ی ماه رعایت کردم و خوب شدم
ایندفه هم همینجور،زیاد نمیشینم و وا نمیستم چیز سنگین بر نمیدارم

از کمر بی حس شدی ؟

آره بابا هنوز کجاهاشو دیدی😂

اره بابا براي هميشه هست ديگه عادت ميكني بش انشالله😂

سوال های مرتبط

مامان ساواش ❤️ مامان ساواش ❤️ ۴ ماهگی
مامان جوجه⚽✨ مامان جوجه⚽✨ ۱۱ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۱۲ ماهگی
مامان ♡الوین نویان♡ مامان ♡الوین نویان♡ ۴ ماهگی
مامان آقا اهورا مامان آقا اهورا ۱۱ ماهگی
مامان سید طاها مامان سید طاها ۲ ماهگی