۳ پاسخ

آره طبیعیه ولی کمر ات رو گرم نگه دار

من ک از اول از بس سرپا بودم کمر درد داشتممممم

چرا سزارین شذی

سوال های مرتبط

مامان ساواش ❤️ مامان ساواش ❤️ ۴ ماهگی
مامان 💖دلسا💖 مامان 💖دلسا💖 ۱۰ ماهگی