خانوما من بلاخره ۴۰ هفته زایمان کردم

۷ پاسخ

والا درد نداشتم اما زایمان دومم خیلی بهتر و کوتاه تر بود طول دردای شدیدم از استرس داشتم میمردم ولی برعکس زایمان اولم دومی خداروشکر خوب بود

مرسی از محبتت عزیزم

طبیعی آوردم عزیزم

سلامتی طبیعی یا سزارین

بسلامتی عزیزم مبارک باشه کوچولو تون
چیکار کردی درد بهت پیدا شود

بسلامتی عزیزم چشمت روشن

بسلامتی عزیزم پاقدمش مبارک

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان روزهای ابتدایی تولد
مامان سید محمد حسام مامان سید محمد حسام ۱۳ ماهگی
مامان آی سودا و آیهان مامان آی سودا و آیهان ۹ ماهگی
مامان علیراد🐣🩵 مامان علیراد🐣🩵 ۲ ماهگی