سلام خانما منم بلاخره ۴۰ هفته زایمان کردم

۱۲ پاسخ

برای منم دعا کن زودتر بچم بدنیا بیاد تا40نمونم38 هفته دنیا بیاد

با انتی حساب میکردی ۴۰ هفته میشد یا با پریودی؟

عزیزم بسلامتی پیاده روی هم میرفتی

ب سلامتی عزیزم‌٫ چهل هفتت پر شده بود ؟!

به سلامتی ان شاءلله
کدوم بیمارستان بودی

مبارک باشه عزیزم قدمش پرخیروبرکت براماهم دعا کن🙏🏻🙏🏻

مباارکا باشه.. ۴۰‌هفته تکمیل شد؟ دردات خودش‌ اومد؟

به سلامتی عزیزم

چطور بود زایمانت عزیزم... مبارک باشه منم فردا زایمانمه

به سلامتی قدم نو رسیده مبارک

سلام طبیعی ؟ میشه از تجربت بگی ؟ از دردش اینا که چجوری بود ؟

برا منم دعا کن لطفا

سوال های مرتبط

مامان دلارا و دیاکو مامان دلارا و دیاکو ۱۰ ماهگی
مامان علی‌جاهد مامان علی‌جاهد ۱۲ ماهگی
مامان ایلیا فسقلی😍💙 مامان ایلیا فسقلی😍💙 ۵ ماهگی
مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی