۵ پاسخ

من سرلاک گندم و خرما میدم برا صبونش وزن گیریش خیلی بهتر شده

از سایت آی بانو سفارش دادم
بیشتر برای مکمل بودن بدن بچه خوبه

سایت حکیم بانو

عطاری

خودم درست کردم

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۱ سالگی
مامان مارال🐣 مامان مارال🐣 ۹ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۹ ماهگی
مامان مهوا🌝💕 مامان مهوا🌝💕 ۱۶ ماهگی
مامان پـ💙ـارسا مامان پـ💙ـارسا ۹ ماهگی