سویق کودک رو از کجا میگیرید

۲ پاسخ

من از حکیم بانو گرفتم عاااالیه

فرنیوه خریدم از سایت آی بانو کاملا سالمه وخونگی استانداردم هست
فرنیوه انجیدگردوش خیلی خوشمزس دخترم دوسش داره جودوسر پرک میذاره میپزه بهش دوقاشق فرنیوه میزنم پودر نارگیل ودارچین یکم خیلییی دوست داره میخوره

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۹ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۱ سالگی
مامان مارال🐣 مامان مارال🐣 ۹ ماهگی