بچه ها چند دست لباس سايز 0-1-2بخرم لازم ميشه ؟

۷ پاسخ

من چهار تا چهارتا گرفتم
شلوار و مانتویی و سرهمی و زیرپوش و بادی
از هرکدوم چهار یا پنج تا

من خودم سایز صفر نخریدم اصلا سایز یک و دو خریدم از هر سایز سه دست کامل گرفتم و دوتا هم سرهمی سایز ۱ گرفتم

وایی منوباید ببینی ندونسته کلی لباس سایز دو آوردم🤕🤕🤕امیدوارم استفاده بشن🤦🤦البته انگارسایزا الکین بعضی کوچیکم بعضیا بزرگن الکی نوشتن ۲

صفر رو یه دست بگیر
بقیه را ۲ یا ۳ دست

از هر سایزی دو سه دست بگیر

من 5تا دست تکی خریدم دوتا سرویسی

من از هر سایزی دو سه دست خریدک

سوال های مرتبط

مامان 🩵 پسرم🩵 مامان 🩵 پسرم🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آلما🥹❤️ مامان آلما🥹❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آنیسا و شاهان مامان آنیسا و شاهان ۶ ماهگی
مامان فندق کوچلو مامان فندق کوچلو هفته سی‌وششم بارداری
مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وپنجم بارداری