۲ پاسخ

من مامان اولی ام و از تجربه بقیه که پرسیدم بهم گفتن حداقل سه دست رو بگیر مخصوصا شلوار تو هر دست دو سه تا بگیر، با حداقل سه و حداکثر پنج تا سرهمی
یه ست پنج تیکه و یه ست هفت تیکه گرفتم یه دست هم خودم ست کردم بدون شورتک، دوتا هم سرهمی گرفتم یه مهمونی طور تر هم میگیرم ان شاالله

بستگی به سایز بچه داره ۲.۳دست بگیر ولی ست کامل

سوال های مرتبط

مامان آلما🥹❤️ مامان آلما🥹❤️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان آروید و لنا❤️ مامان مامان آروید و لنا❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان پسته پسر 👶🏻🩵 مامان پسته پسر 👶🏻🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو روزهای ابتدایی تولد