۶ پاسخ

من بیسکوییت ترد میخورم، جلدش زرده و مزه اش خیلی خیلی کم به شوری میزنه،
تنها تنقلاتی که میتونم بخورم همینه

من ترد نمکی میخوردم فشارم برد بالا نامه بهم دادن بیمارستان یا گفت برو متخصص زنان رفتم خداروشکر اومد پایین گفت فشار بره بالا جفت بچه دو میکنه خداروشکر میکنم اتفاقی نیوفتاد ودیگه نخوردم

بیسکویت مادر عالیه

بیسکوئیت مادر

رب انار براتهوع عالیه

نون خشک میخورم خخخ

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هجدهم بارداری