۴ پاسخ

مال ذخیره تخمدان . اف اس اچ و ال اچ فک کنم خوبن چون عکس نصفس من احتمال میدم مال ایناست . پرولاکتین هم هست

عکس نصفه گذاشتی

یکیش آزمایش ذخیره تخمدانه که شکر خدا خوبه بقیه رو نمیدونم

پرولاکتینت بالاس‌ از سینه ها ترشحم داری؟؟؟ باردار نمیشی؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته نهم بارداری
مامان منتظر 🥲 مامان منتظر 🥲 قصد بارداری
مامان ❤دوقلوها❤ مامان ❤دوقلوها❤ هفته یازدهم بارداری