پسل من..‌ب نظرتون شکمم کوشولو نیس خانوما ؟

تصویر
۱۲ پاسخ

منم شکمم خیلی کوچیک بود ولی بچم موقع تولدش سه کیلو بود فکر کنم به خاطری لاغری خودت باشه عزیزم.

فک کنم بستگی به قبل بارداری خودت داره ، آدم های لاغر و ... شکمشون کمه

ماله منم همینه

چرا شکم نداری😂

ولش کن بابا من رو تخت زایمان خوابیدم پرستار گفت شکمت کو پس😅😅😅😅دخترمم ۳ کیلو بود

وای چقد کوووشول

از من الان اینقدره 😅

شکم منم همینه

منم همین قدرم

اوخی شاید خودت لاغر بودی .چون من الان اینقدم

نه خوبه

خوبه ک

سوال های مرتبط

مامان کوچولو💙 مامان کوچولو💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهرسا 🤩 مامان مهرسا 🤩 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوقلوها🩷🩵 مامان دوقلوها🩷🩵 ۱۳ ماهگی