دخترم انگور میشه بدم

۵ پاسخ

بله اما حتما نصف کن چون انگور خطر خفگی خیلی زیادی داره

زیر یکسال ممنوعه خطر خفگی و آلرژی زایی

دکتر به من گفت خودتم نخور چون به شدت حساسیت زاست

ولی حساسیت زا هستش

من به دخترم میدم

سوال های مرتبط

مامان تیارا مامان تیارا ۱ سالگی
مامان آندیا مامان آندیا ۱ سالگی
مامان آنادل مامان آنادل ۱۷ ماهگی
مامان پنــاہ👧🏻 مامان پنــاہ👧🏻 ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی
مامان فاطمه‌حلما مامان فاطمه‌حلما ۱۰ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱ سالگی
مامان مهلاجون⁦❣️⁩ مامان مهلاجون⁦❣️⁩ ۱۷ ماهگی
مامان زهرا کوچولو مامان زهرا کوچولو ۱ سالگی