مامانیا ب دخترم انگور بدم؟؟؟

۵ پاسخ

اره بده خوبه

از میوه های تابستونی فقط هلو مجازه

من یکی دو بار انداره دو س تا حبه دادم

نه خوب نیست اصلا میوه تابستونی،واسه بچه زیر ۱سال اصلا خوب نیست
موز انبه میتونی،بدی،قوی

زودهه

سوال های مرتبط

مامان تیارا مامان تیارا ۱ سالگی
مامان آندیا مامان آندیا ۱ سالگی
مامان زهرا کوچولو مامان زهرا کوچولو ۱ سالگی
مامان هایلین
سحر مامان هایلین سحر ۱ سالگی
مامان کیان مامان کیان ۱ سالگی
مامان کوچولو🐣❤️ مامان کوچولو🐣❤️ ۱ سالگی
مامان آرین 😎💫 مامان آرین 😎💫 ۱۷ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی
مامان فاطمه‌حلما مامان فاطمه‌حلما ۱۰ ماهگی
مامان سبحان   نهال مامان سبحان نهال ۱۲ ماهگی