انگور میشه ب دخترم بدم

۶ پاسخ

اره من میدم

آره عزیزم ،بذار تو یه پیش دستی با پشت لیوان لهش کن بده بخوره که خطر خفگی نداشته باشه

نه تا ۹ ماهگی مجاز نیست

میدی هم کم‌بده چون انگور اسهال می‌کنه بچه رو

انگور حساسیت زاست

آبش رو با دستت بچلون توی دهنش ولی به خودش نده چون خطرناکه و ریزه میره تو گلوش گیر می کنه خدایی نکرده

سوال های مرتبط

مامان آنادل مامان آنادل ۱۷ ماهگی
مامان پنــاہ👧🏻 مامان پنــاہ👧🏻 ۱ سالگی
مامان هایلین
سحر مامان هایلین سحر ۱ سالگی
مامان کوچولو🐣❤️ مامان کوچولو🐣❤️ ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱۷ ماهگی