برای بچه ۲۰ ماهه شربت پلارژین یا قطره؟

۳ پاسخ

شربت

شربت بالای یکسال

عزیزم پلارژین اصلا خوب نیست خلط میاره بچه نمیتونه دفع کنه ومنسوخ شده اگه سرفه داره یا آبریزش نئوتادین آب رو آتیشه

سوال های مرتبط

مامان 🩷پرنســـا🩷 مامان 🩷پرنســـا🩷 ۲ سالگی
مامان عطرین وآبتین مامان عطرین وآبتین ۲ سالگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته شانزدهم بارداری