پام یهو اینجوری شده بی دلیل. تو عکس زیاد مشخص نیست از چیه

تصویر
۱۲ پاسخ

خاروندی محکم. منم اینجوری شده بودم

نه عزیزم جای نگرانی نیس هر زنی که بار دار میشه پاش و سینش و شکمش هر جا رو بخارونه محکم اینجور لکه میفته الان من هم تو شکمم و هم پشت پام لکه افتاده

من از وقتی هپارین زدم اینجوری شدم ، من خودم فکر میکنم خون ک رقیق باشه اینجوری میشه🙄

ترک چاق شدنه منم مثل تو شده

احتمالا واریس هست اگر که میگی بالای زانو تو رون پات هست یا که کبودی

چون‌تو بارداری وزن اضافه میکنی پوست بدن کش میاد چرب کن با روغن زیتون شکمت رو هم یکم چرب کن چون ترک میخوره

چه پمادی یا کرمی برای واریس خوبه؟

خانمای عزیز فیفول رو چجوری و کی مصرف کنم؟
تو ازمایشم کم خونی نشون داده
راهی پیشنهادی ندارید برای درمانش؟

واریسه فکر کنم
زیاد سر پا وایمیسی؟

ترک هست

ترک چاقی

واریسه

سوال های مرتبط

مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته شانزدهم بارداری