سلام بچه ها خوبین من رون پام بی دلیل میلرزه از چیه؟

۱ پاسخ

استرس داری؟
من یبوست ک دارم اینجوری میشم تو سرویس😂

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو👧🏻 مامان مامان کوچولو👧🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان كنجد كوچولو👼🏻🤰🏻 مامان كنجد كوچولو👼🏻🤰🏻 هفته دوازدهم بارداری