خانوما اسم شاهان خوبه؟

۱۲ پاسخ

قشنگگه ولی فراوانیش زیاده

خیابون پرشده بخدا یه شاهان میگی 10نفرنگان میکنن 😂😂

بنظرم اسمی که دوست دارید و سر تلفظ و معنیش اوکی هستین دیگه براتون مهم نباشه که زیاد هست از اون اسم یا نه الانم که زیاد نباشه چند سال دیگه قطعا بیشتر میشه مهم اینه به دل خودتون بشینه

بنظرم حامی قشنگه میراث هم قشنگه و اسمای تکی هستن کمترشنیدم

قشنگه ولی خیییلی زیاد شده

خیلیی خوشگله
درباره فراوانیش هم اگر تو فامیل ندارین مشکلی نداره که

خوبه ها ولی خیلی زیادشده این روزا. شاید تک به نظر برسه ولی توی جامعه که بری از هر ۱۰تا بچه رندوم حتما یکیشون شاهانه! چندسال دیگه واقعا شاهد هجوم شاهان ها به مهد و مدرسه هستیم.

اسمه بچه ی داداشمه

هر چی به دل خودت بشینه قشنگه
همه با اسم پسرم مخالف بودن ولی بدجور به دل خودم نشست هنوزم بعضیا میگن چه اسمیه گذاشتی ولی من خیلی دوسش دارم مشکل دارن صدا نزنن امیدوارم بزرگ ک شد خودشم اسمشو دوست داشته باشه

باباش میگع شاهان بزاریم

عالیه من صدسال دیگم پسر دار بشم اسمشو میزارم شاهان

سلیقم نیس

سوال های مرتبط

مامان آریا 💙 مامان آریا 💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۶ ماهگی
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ... مامان ... روزهای ابتدایی تولد
مامان ♥شاهان و تو دلی مامان ♥شاهان و تو دلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 👶🏻💙 مامان 👶🏻💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته هجدهم بارداری