آریا قشنگتره
آریا.بره مدرسه تویه کلاس ۲۰ تا شاهان هست انقد که همه دارن میزارن
آریا
صددرصد آریا
بستگی ب سلیقه داره ولی اسم شاهان ب جز اینکه قشنگ نیست خیلیم زیاد شده هر پسر بچه ایی میبینم اسمش شاهانه😂
ب نظرم آریا هم اصیله هم قشنگ
آریا
آریا قطعا👍🏻
آریا بهتره
آریا
شاهان انقد زیاد شده که😵💫😑
آریا قشنگه
آریا خیلی قشنگ تره، شاهان دیگه خیلییی تکراری شده
آریا.
اسم پسر بزرگ من آریا ۱۱سالشه به نظرم خیلی قشنگ واصیل هیچوقتم از انتخابش پشیمون نشدم
آریا آریا تو با چشمون سیاه
اریا
اریا 🥲🥲
آريا
نصف بچه ها شاهان گذاشتن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.