سلام دوستان ب نظرتون این شاهان خوبه؟

۸ پاسخ

درخواست میدی من‌پرم عزیزم ببینم چند تا شاهان داریم گهواره

کیان قشنگه یا شاهان

نه خیلی زیاد شده

الان همه بچها اسمشون شاهان

هر اسمی که خودتون دوس دارین بزارین اخه سلیقه ها متفاوته من به شخصه دوس ندارم این اسمو اسمای ساده تر و اصیل ترو بیشتر میپسندم ولی خب شاهانم جز اسمای مدرن و امروزی حساب میشه ولی اگه خودتون و بابای بچه دوسش دارین قطعا هیچ اسمی به خوبی شاهان نخواهد بود برای پسر قشنگتون

شاهان خیلی زیاد شده بازم هرجور خودت میدونی عزیزم

اگه به دلت میشینه بزار کاری به تکراری بودنش نداشته باش

اره عزیزم قشنگه ولی خیلی تکراری شده
اگه باتکراری بودنش مشکلی نداره خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان آریا 💙 مامان آریا 💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 هفته نوزدهم بارداری
مامان Maryam مامان Maryam هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ... مامان ... روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه مامان معجزه ۵ ماهگی