۴ پاسخ

تن شویه. اگه نمیزاره دستتو گلاب بزن کف پا و کف دستشو بزن. خونه خنک کن. دخترمنم سرماخورده. شربت استا تا دوساعت اگه تاثیر نزاشت نصف شیاف استا۳۲۵ بزار

نمیدونم منم لایک کن ببینم
پسر منم بدنش اتیشه

عزیرم استامینفون تاثیر نداره بروفن بده

تب دخترتون چند هست؟ چندسی سی شربت دادین؟

سوال های مرتبط

مامان دنیز👨‍👩‍👧 مامان دنیز👨‍👩‍👧 ۳ سالگی
مامان آقا مهرسام🧸💙 مامان آقا مهرسام🧸💙 ۳ سالگی