۸ پاسخ

خیر از درد کمر لذت می‌بریم
شما چطور ؟؟؟ 🤣🤣🤣

منم کمر درد دارم

خیلیییییییییییییی

وای من از دنده درد رنج میبرم حس میکنم یه سیخ کردن تو دنده سمت چپم تا چندین ساعت اونم فقط شبها موقع خواب

رنج نمیکشیم پاره میشیم

من از اول کمر درد دارم

بی نهایت منکه مهره 4و5فاصله هم دارم شبا اصلا نمیتونم بخوابم از درد چند روز شده ی بیست دقیقه میرم پیاده روی شبا بدجور درد میکنه نمیدونم چیکارکنم 😭😭توروز هم فعالیت زیاد دارم

منکه از ۱۸ هفته اینا کمردرد دارم

سوال های مرتبط

مامان آیماه😍🌙 مامان آیماه😍🌙 ۳ ماهگی
مامان معجزه خدا💙🩵 مامان معجزه خدا💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخترم تیارا😍😍 مامان دخترم تیارا😍😍 ۹ ماهگی
مامان جوجه 🐣♥️ مامان جوجه 🐣♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان معجزه خدا مامان مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری