۷ پاسخ

اصلا به کمر نخواب خوب نیس

به پهلو🤦‍♀️

به پهلو فقط
در‌ روز اگر کمرم درد نگیره چند دقیقه به پشت در حد ۳-۴ دقیقه

من هر طرفی بتونم میخوابم یبار طاق باز یبار چپ یبار راست😄

به پهلو و بهترش پهلو چپ هست

ب پهلو

از اول ب پهلو

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🩵 مامان جوجه طلایی🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا💙🩵 مامان معجزه خدا💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری