سلام مامانا از چند سالگی اتاق بچه رو جدا کردین؟

۲ پاسخ

من با مشاورین زیادی صحبت کردم اکثرشون گفت ۷ سال بهترین تایمه زودتر انجام بدی بچه استرس میگیره خشن میشه و ترس جدایی داره همش.

من تقريبا دخترم دوسالش بود
شبا كنارش دراز ميكشيدم قصه ميخوندم يا داستانهاى من دراوردى😅 تعريف ميكردم
خوابش ميبرد ميرفتم اتاق خودمون

سوال های مرتبط

مامان یاسین💙 مامان یاسین💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان نیی کوچلو مامان مامان نیی کوچلو ۴ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته بیست‌وششم بارداری