خانوما اتاق بچه رو از چند هفته میچینین؟

۸ پاسخ

من ۲هفته اس چیدنش تموم شده
بنظرم ماه پایین بچین
چون هم لباساشو و پتو و لوازماشو باید بشوری
هم اینکه خودت بچینی ذوق داره تا یکی دیگه
ماه بالاتر بری سنگین میشی سختته اذیت میشی باید یکی کمکت کنه

ایشالله اول خونه زندگی و اسفند تمیز کنم بعد

ما باید بار کنیم دیگه موقعی بار کردیم تقریبا اول بهمن ماه همو موقع ک خونه رو میچینم اتاق دخترمم میچینم

من ۳۴ هفته چیدم

به نظرم یک ماه قبل زایمان بچین ک اگه کم و کسری داشتی بخری و بعدم به سلامتی ساکشو ببندی

25 هفته که خانوادم خریدن چیدم

من از هفت ماهگی

اسفند ماه میچینم موقع خونه تکونی

سوال های مرتبط

مامان پسرم😍 مامان پسرم😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کوچولو بچه🤰🏼 مامان کوچولو بچه🤰🏼 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فراز 💙✨ مامان فراز 💙✨ هفته بیست‌ودوم بارداری