من ۳۰ هفته چیدم
فردا نقاش میاد اتاقشو رنگ کنه فکر کنم بعد تموم شدنش آروم آروم شروع کنم بچینم
من هفته ي پيش چيدم، تا سنگين تر نشدي بچين
والا من هنوز فقط یکی دوتا تیکه وسابلشو گرفتم 🤣🤣🤣
من از ماه۶چیدم ولی بنظرم بهترین تایمش اخرای۷ماهگیه
هروقت کمدش بیاد میچینم ب زمان کاری ندارم
ولی فک کنم همون سی هفته بشم
من هنوز نچیدم 🥲
هروقت وسایلش گرفتی کم کم بچین نذار هفتهای اخر که سنگین میشی و هول هولکی چیزاش میچینی
من ۳۵ هفتم و هنوز اتاقشو نچیدم .سرویس تخت و کمدش هنوز نیومده😭همه کارام مونده .همه تو این هفته ساک بیمارستان رو میبندن من هیچکار نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.