مامانا شما چند هفته اتاق بچه رو میچینین ؟ ۳۰ هفته خوبه؟

تصویر
۹ پاسخ

من ۳۰ هفته چیدم

فردا نقاش میاد اتاقشو رنگ‌ کنه فکر کنم بعد تموم شدنش آروم آروم شروع کنم بچینم

من هفته ي پيش چيدم، تا سنگين تر نشدي بچين

والا من هنوز فقط یکی دوتا تیکه وسابلشو گرفتم 🤣🤣🤣

من از ماه۶چیدم ولی بنظرم بهترین تایمش اخرای۷ماهگیه

هروقت کمدش بیاد میچینم ب زمان کاری ندارم
ولی فک کنم همون سی هفته بشم

من هنوز نچیدم 🥲

هروقت وسایلش گرفتی کم کم بچین نذار هفتهای اخر که سنگین میشی و هول هولکی چیزاش میچینی

من ۳۵ هفتم و هنوز اتاقشو نچیدم .سرویس تخت و کمدش هنوز نیومده😭همه کارام مونده .همه تو این هفته ساک بیمارستان رو میبندن من هیچکار نکردم

سوال های مرتبط

مامان پارسا کوچولو💙 مامان پارسا کوچولو💙 ۵ ماهگی
مامان کوچولو بچه🤰🏼 مامان کوچولو بچه🤰🏼 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مهنا و جوجه🩷💙 مامان مهنا و جوجه🩷💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری