۳ پاسخ

داخل سوپش میتونی بریزی ولی اوتمیل نمیشه باهاش درست کنی

بله
من جوپرک (هیدروکربن)و جودوسرپرک (پروتئین)باهم میریزم

من که توی سوپش میریزم جو پرک

سوال های مرتبط

مامان 🦋Berkeh🦋 مامان 🦋Berkeh🦋 ۱۷ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۷ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۱ ماهگی
مامان ❤😇جوجه‌رنگی🐣 مامان ❤😇جوجه‌رنگی🐣 ۱ سالگی